Zenit 12XP

Lomo swoją drogą, ale zatęskniłam za większą ilością ustawień w aparacie. Zastanawiałam się nad Canonem Baldiego, aczkolwiek on sam odciągnął mnie od tego pomysłu przypominając moją wcześniejszą zajawkę zenitami i ilością dobrych obiektywów jakie posiadam. Wcześniejszy TTL miał zepsuty światłomierz, więc wystarczyło znaleźć taki korpus, w którym światłomierz działa dobrze (jako że oboje stwierdziliśmy, że naprawa będzie kosztować więcej niż ‚nowy’ zenit). Po wielogodzinnych przeszukiwaniach Krakowa udało się znaleźć moje nowe dziecko. Pierwsze 1,5 filmu było jednak pechowe i prześwietlone (klapka sama się otworzyła), ale koniec końców udało się coś spłodzić.

Aparat: Zenit 12XP
Slajd: Lomography 400

Skomentuj

