Show must go on

Zadecydowałam wypróbować własne siły w prowadzeniu bloga z moimi zdjęciami (które i tak możecie znaleźć na http://www.lomography.com/homes/ameliaemalia). Będzie dużo lomo z racji posiadanej Diany Mini, dużo cross’a, dużo kolorów, dużo mojej rzeczywistości a raczej sposobu w jaki ją postrzegam. Mam nadzieję, że Was chociaż troszkę zachwyci ;) Zacznijmy zatem od pierwszego filmu wypstrykanego (jak już wyżej wspominałam) Dianą Mini. Urzekł mnie ten niewielki aparacik od momentu, kiedy tylko został mi on pokazany przez Baltazara a jeszcze bardziej, kiedy zobaczyłam jakie zdjęcia płodzi. Nie zastanawiając się jakoś szczególnie długo zakupiłam swoją własną Diankę i oto rezultat jaki uzyskałam – świeży, nieumiejętny w dużej mierze, ale mój własny.

Aparat: Diana Mini
Film: Lomography x pro 200

Skomentuj

